Tertúlies Literàries 4t



A quart estem arribant als últims capítols de “El Lazarillo”. Estem súper enganxats a les seves aventures, i és que al cap i a la fi... és un nen com nosaltres!
Aquesta setmana el capítol “El falso milagro”, ens ha donat peu a parlar de les diferents religions que hi ha a la nostra classe, i cadascú ha explicat les seves creences. La conversa ha donat molt de joc!
Aquí us deixem un trosset de la tertúlia d'aquesta setmana:

Ab: “Dicen que Dios ha creado todo. Entonces creo que también ha creado a las personas malas”
Ar: “No, porque en realidad las personas malas son malas porque han sido maltratadas.”
Ab: “Pues entonces yo tengo suerte de que mis padres sean educados. Así cuando mi hermana y yo seamos mayores, seremos buena gente.”
L: “Uno puede tener el ejemplo de los padres, pero depende de uno mismo seguir el ejemplo.”