SORTIDA AL COSMOCAIXA



El passat divendres 28 d’Abril vaig anar al Cosmocaixa. 


El primer que vaig fer després d’esmorzar  va ser el taller sobre l’electricitat. El que més em va deixar bocabadat va ser veure com a l’Ainara li sortien els cabells flotant per l’aire, també m’ha agradat quan tres companys s’han agafat de les mans i han passat l’electricitat a un pom de paper.




Seguidament, vaig anar al museu a veure uns invents estranys, misteriosos i al·lucinants que mai havia vist, una bola de plasma, el pèndul, un glaçó gegant,... 

 




A més a més, també hi havia animals, el que més em va meravellar va ser un peix que s’assemblava molt a un drac i els cavallets de mar increïblement  petits com pinyonets. Hi havia un aquari molt gran amb peixos enormes, un d’ells es deia “Pirarucu” i feia 3 metres de llargada i pesava uns 326kg!!!!



Finalment, vam dinar i jugar tots plegats al “mata bolets” i em vaig divertir moltíssim. 








Aquesta sortida va ser fantàstica, educativa i molt divertida, la millor de la meva vida!!!!. M’ho vaig passar bomba i em vaig sentir molt a gust amb els meus companys i amics. M’agradaria tornar-la a repetir i que tots els nens i nenes del món poguessin fer aquesta excursió.

Nens i nenes de 4t